کد خبر : 69826

نرخ عوارض تهران-شمال افزایش می یابد؟

نرخ عوارض تهران-شمال افزایش می یابد؟

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: به زودی با بازدید وزیر راه و شهرسازی زمان بندی جدیدی برای بهره برداری از منطقه دو آزادراه تهران ـ شمال اعلام می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا، خیراله خادمی ـ معاون راه و شهرسازی ـ در حاشیه همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات درباره آخرین وضعیت منطقه دو آزادراه تهران ـ شمال گفت: از ابتدا هم مقرر شده بود تا برای ساخت و بهره برداری از یک باند منطقه دو آزادراه تهران ـ شمال دولت و سرمایه گذار (بنیاد مستضعفان) سهم خود را از 2 هزار میلیارد تومان منابع اعتباری مورد نیاز این پروژه پرداخت کند.

تاکنون بخشی از این منابع مالی تامین شده است وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب آزادراه تهران ـ شمال در منطقه دو افزود: در هفته آینده وزیر راه و شهرسازی مقرر شده تا از آزادراه تهران ـ شمال و روند پیشرفت فیزیکی منطقه دو بازدید کند.

در آن روز زمان بندی جدید برای ساخت و بهره برداری از منطقه دو آزادراه تهران ـ شمال را اعلام می کنیم.

درخواستی برای افزایش نرخ عوارض آزادراهی نداشتیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشوردر پاسخ به سوالی درباره این که آیا نرخ عوارض آزادراه ها افزایش خواهد یافت یا خیر؟ گفت: معمولا سالانه نرخ عواض جدیدی را برای آزادراه کشور اعلام می کنیم و پس از تصویب این نرخ ابلاغ می شود اما در حال حاضر درخواستی برای این کار نداشته ایم و در سال آینده قیمت ها تغییر می کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها