کد خبر : 69322

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزار خواهد شد که بیانگر افزایش ۵/ ۲ برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت‌کنندگان در مقایسه با سال گذشته است.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا : طبق اعلام شرکت بازرگانی بین‌المللی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ۲۵ هزار متر فضای نمایشگاهی، شامل ۲۳هزار متر سالن و بیش از ۲هزار متر فضای باز مشارکت خواهند داشت.

شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، هند و چین نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. این استقبال از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، گویای افزایش ۵/ ۲برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته است. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حمایت انجمن‌های قطعه‌سازی و شرکت‌های بزرگ خودرو و قطعه‌سازی کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها