کد خبر : 68768

مورد عجیب شاهین «سند آزاد» در بازار خودرو / قیمت خودرو کاهشی شد

مورد عجیب شاهین «سند آزاد» در بازار خودرو / قیمت خودرو کاهشی شد

با یک نگاه به سایت های درج آگهی خرید و فروش خودرو به سادگی می توان خودرو تارا و شاهین محصولات جدید ایران خودرو و سایپا را دید که برای فروش آگهی شده اند. خودروهایی که علی القاعده با توجه به سند در رهن بودن و سپری نشدن یک سال از تحویل آنها نباید قابل معامله باشند. موضوعی که مورد توجه نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک، اما جدا از آنکه افراد می توانند خودرو را بدون انتقال سند داد و ستد کنند، ابهام اصلی در وجود خودرو سایپا شاهین با سند آزاد در بازار خودرو است.

اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در این خصوص به باشگاه خبرنگاران گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش‌ می شود.

وی افزود: غیر از حواله یا ثبت نامی، اینکه چطور به دست مردم رسیده است مشخص نیست اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.

اسد کرمی با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو از ابتدای هفته تاکنون حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است.

او بیان کرد: ۲۰۶ در ابتدای هفته حدود ۲۵۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است. سمند ۲۴۸ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است.

کرمی گفت: ۲۰۷ ساده در ابتدای هفته به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده بود که اکنون با کاهش قیمتی که اتفاق افتاده است به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است. ۲۰۷ اتوماتیک ۴۲۱ میلیون تومان بود که اکنون ۴۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به قیمت خودروهای سایپا در بازار، گفت:  کوییک ۱۷۵ میلیون تومان بود که اکنون به ۱۶۹ میلیون تومان رسیده است. کوییک آر ۱۷۸ میلیون تومان بود که به ۱۷۴ میلیون تومان رسید.

کرمی تشریح کرد: پژو جی ال ایکس ۲۴۳ میلیون تومان بود که به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده است. تنها ماشینی که این هفته گران شده است تیبا صندوقدار است که چون تولید کم شده است، از ۱۴۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها