کد خبر : 68355

نرخ ورودی پارکینگ های خصوصی اعلام شد

نرخ ورودی پارکینگ های خصوصی اعلام شد

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران نرخ پارکینگ های خصوصی را اعلام کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن فقیهی، رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران با اشاره به آخرین نرخ پارکینگ های خودرو، گفت: پارکینگ های شهرداری تحت مالکیت آن نهاد است اما پارکینگ های تحت تملک اتحادیه اتوسرویس و پارکینگ را به عنوان پارکینگ های خصوصی می شناسند.

او با بیان اینکه نرخ تمام پارکینگ های خصوصی کاملا مشخص است و اجازه ندارند بیشتر از حق مجاز ورودی دریافت کنند  بیان کرد: ورودی پارکینگ های خصوصی برای خودروهای سواری 5 هزار تومان و برای موتورسیکلت 2 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی از پارکینگ های خصوصی مبالغ بالا دریافت می کنند؟ گفت: اخذ بیش از 5 هزار تومان به عنوان ورودی پارکینگ خصوصی، تخلف است، همچنین هر خودرو برای هر ساعت ماندن در پارکینگ مجاز به پرداخت 2 هزار تومان است.

این مقام مسئول تشریح کرد: اگر فردی قصد داشته باشد به صورت شبانه روزی از پارکینگی استفاده کند نهایت باید 20 هزار تومان پرداخت کند.

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران  گفت: افرادی که از پارکینگ داران شکایت دارند به شماره 124 اطلاع می دهند که مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ بازرس این وزارت خانه به موضوع رسیدگی می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها