کد خبر : 67185

باکیفیت ترین خودروهای تیر 1400 معرفی شدند

باکیفیت ترین خودروهای تیر 1400 معرفی شدند

بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در تیرماه ۱۴۰۰، سه خودرو شامل یک خودروی سبک و ۲ خودروی سنگین موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در تیر ۱۴۰۰ توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است.

۳ خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانت

در تیرماه ۱۴۰۰ در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی ۲، وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

یک خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت نموده است.

همچنین در لیست قیمتی ۲، هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود نمود.

JAC_S۵ و JAC_S۳ کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G۰۱ شرکت سیف خودرو، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X۳۳S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

در لیست قیمتی سه نیز برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک پارس خودرو ۳ ستاره کیفی کسب کرد.

تولید ۶ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی در تیر ۱۴۰۰

همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو ۵ ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو ۲۰۷ ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی رانا پلاس، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، سمند و سورن پلاس ایرانخودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان ، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو ۴۰۵ ایرانخودرو خراسان و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا نیز سه ستاره کیفی کسب کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا ۴ ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس خودرو، تیبا ۲ شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز ۳ ستاره دریافت نمودند.

ساینا پلاس و تیبا پلاس شرکت سایپا سیتروئن و ساینا S۷ پارس خودرو نیز موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها