کد خبر : 66653

برخورد سفت و سخت پلیس برای مسافرت های خودرویی

برخورد سفت و سخت پلیس برای مسافرت های خودرویی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد که قبلا اجرا می‌شد به تذکر لسانی و جریمه ختم می‌شد؛ ولی در حال حاضر منع سفر داریم یعنی اجازه ادامه سفر به هیچ راننده‌ای نمی‌دهیم.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا _که در راستای نظارت بر چگونگی عملکرد ممنوعیت تردد در حال حاضر در جاده چالوس حضور دارد_ با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و اعمال ممنوعیت‌های کرونایی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر ۳۵۹ شهر در حالت قرمز و ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و امیدواریم با تمهیدات پیش‌بینی شده تعداد شهرهای قرمز کاهش یابد.

 رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مأموران پلیس راه و  راهور ناجا در تمامی مبادی خروجی و ورودی بین استانی مستقر شده و اجازه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی را نمی دهند؛ همچنین همکاران انتظامی و یگان امداد نیز در کنار مأموران پلیس راهور مستقر بوده و در توسعه انضباط اجتماعی و ترافیکی کوشا هستند.

 وی با بیان این مطلب که در حال حاضر وضعیت ترافیکی کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد اعلام کرد: در برخی محورها شب گذشته تا قبل از ساعت ۲۴ و برخی دیگر در ساعات صبحگاهی افزایش ۳ تا ۴ درصدی تردد را شاهد بودیم اما در حال حاضربار ترافیک سنگین در هیچ کجا گزارش نشده و اگر در مبادی ورودی و خروجی توقفی وجود دارد به خاطر تصور شهروندان است که فکر می کنند که مسیر باز می شود.

 رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این مطلب که اعمال ممنوعیت تردد در این بازه زمانی با اجرای محدودیت تردد در گذشته متفاوت است اعلام کرد: رانندگانی که در پشت گیت‌های ورودی و خروجی مستقر هستند بدانند که راه مسدود است و پلیس از ادامه سفر آنها جلوگیری می کند چرا که مصوبه اخیری که به پلیس ابلاغ شده منع تردد است؛ قبلاً محدودیت تردد بود که تذکر لسانی و در نهایت اعمال جریمه بود اما در حال حاضر منع سفر اعمال شده و قطعاً اجازه ادامه سفر به رانندگان داده نمی شود.

وی با بیان این مطلب که طرح ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد برقرار است از جانفشانی و تلاش و همکاری ماموران پلیس راه و راهور و همچنین همراهی مردم با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مأموران پلیس قدردانی کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها