کد خبر : 66623

زمان افزایش قیمت لاستیک خودرو

زمان افزایش قیمت لاستیک خودرو

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر گفت: در جلسه ای که طی هفته جاری برگزار می شود، زمان دقیق اعمال افزایش قیمت تایر مشخص خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، پس از آزادسازی قیمت تایر و افزایش ۵۰ درصدی نرخ ها در آبان سال گذشته، حالا تولیدکنندگان دوباره به فکر افزایش قیمت محصولاتشان افتاده اند و برای این کار در حال رایزنی با سازمان حمایت هستند.

مصطفی تنها، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر در این مورد اظهار داشت: اعضای انجمن تولیدکنندگان تایر طی هفته جاری در جلسه ای زمان دقیق اعمال قیمت جدید تایر را مشخص خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان تایر خواستار افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولاتشان هستند، اظهار داشت: هنوز مصوبه‌ای در این زمینه صادر نشده و بحث‌ها در مورد زمان اجرای این افزایش قیمت نهایی نشده است.

آبان سال گذشته با مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت گذاری تایر آزاد شد. به این ترتیب از آن پس، قیمت تایر توسط انجمن تایر و البته با نظارت سازمان حمایت مشخص می شود.

تنها در این مورد اظهار داشت: با توجه به آزادسازی قیمت‌گذاری تایر، تولیدکنندگان می‌توانند قیمت محصولاتشان را با نظارت سازمان حمایت تغییر دهند، در حال حاضر بحث‌ها برای افزایش ۱۵ درصدی قیمت تایر از شهریورماه مطرح است ولی هنوز زمان اجرا نهایی نشده است. 

تنها با بیان اینکه نرخ گذاری لاستیک به این صنعت واگذار شده اما سازمان حمایت بر آن نظارت خواهد داشت، گفت: اینکه اجازه افزایش قیمت از شهریورماه داده خواهد شد یا خیر هنوز مشخص نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها