کد خبر : 63788

بازار خودرو راکد ولی قیمت ها رو به بالا

بازار خودرو راکد ولی قیمت ها رو به بالا

بازار خرید و فروش خودرو همچنان راکد است اما در برخی از محصولات مانند پژو و سمند بازار شاهد افزایش قیمت است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو نوسانات قیمتی نسبت به هفته گذشته کاهش قابل توجهی داشته است فقط در چند محصول داخلی بازار شاهد افزایش قیمت است.

البته شرایط انتخاباتی ثبات نرخ ارز و بلاتکلیفی بازار در تعیین سیاست گذاری ها در بخش خودرو عاملی شده تا معاملات در سطح بازار متوقف شود. فقط در بعضی از محصولات که عرصه خودروسازان کاهش یافته است بازار شاهد افزایش قیمت بوده است.

به عنوان نمونه قیمت پژو 206 طی روزهای اخیر از 204 میلیون تومان به 207 میلیون تومان رسیده است علاوه براین در خانواده سمند نیز بازار شاهد افزایش قیمت است.

بازار خودرو 1

دربازار امروز خرید و فروش خودرو، سمند سورن 242 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج 259 میلیون تومان، پژو 206 صندوقدار 2456 میلیون تومان، دنا 278 میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین، پراید 111 نیز با قیمت 133 میلیون تومان، تیبادو 136 میلیون تومان، کوئیک دنده ای 150 میلیون تومان، پژو پارس 227 میلیون تومان، پراید   131 119 میلیون تومان و سمند ای اف سون 215 میلیون تومان، سمند ال ایکس 193 میلیون تومان به فروش می رسد.

به گفته فعالان بازار، همچنان رونق در معاملات خودرو وجود نداشته و اکثریت مردم ترجیح می دهند معاملات خود را به بعد از انتخابات موکول کنند.

البته این موضوع برای آن دسته از افرادی که نیاز ضروری برای خرید خودرو دارند خوشایند نیست چرا که فروشندگان خودروها را با قیمتی بالاتر به آنها اعلام می کنند و در این شرایط آنها مجبور به خرید هستند.

به صورت کلی خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی شود محصولات خارجی نیز قیمت های غیرمعقول داشته و فروشنده با درنظر گرفتن شرایط قیمت مورد دلخواه خود را به خریدار اعلام می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها