کد خبر : 63694

انتخابات قیمت گذاری خودرو را به تعویق انداخت؟

انتخابات قیمت گذاری خودرو را به تعویق انداخت؟

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری به بعد از انتخابات موکول شود چراکه الان همه مشغول انتخابات هستند. برخی از نمایندگان درگیر انتخابات شوراها و برخی درگیر انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایلنا ، علی جدی در موردآخرین وضعیت قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: هنوز طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون تعیین تکلیف نشده است، انتخابات باعث نوعی وقفه در این کار شد و جلسه کمیسیون نیز برگزار نشد. تا جایی که من مطلع هستم این طرح هنوز در سطح کمیسیون است و به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری به بعد از انتخابات موکول شود چراکه الان همه مشغول انتخابات هستند. برخی از نمایندگان درگیر انتخابات شوراها و برخی درگیر انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این سوال که چطور تصمیمات مجلس معطل انتخابات شده است گفت: اینطور نیست که کار کلا کنار گذشته شود اما از آنجا که بعضی از نمایندگان درگیر هستند تصمیمات مهم به زمانی که به نمایندگان حضور داشته باشند موکول می‌شود.

وی افزود: برای مثال من رییس هیئت نظارت انتخابات شوراها هستم و بنابراین باید در استان باشم. در استان‌ ما از 5 نماینده 3 نماینده مشغول انتخابات شوراها و عضو هیئت عالی نظارت هستند. فقط موضوع انتخابات ریاست جمهوری نیست که فکر کنید به خاطر انتخابات ریاست جمهوری کار را تعطیل کرده باشیم بلکه از آنجا برگزاری نظارت بر انتخابات شوراها بر عهده مجلس است، بسیاری درگیر این موضوع هستند.

جدی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد خودروسازان برای قیمت‌گذاری خودرو بیان کرد: من اطلاع دقیقی از پیشنهاد خودروسازها ندارم، این موضوع در کمیسیون صنایع مطرح نشده، امکان دارد در جلسه‌ای که در وزارت صمت برگزار شده مطرح شده باشد که من حضور نداشتم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها