کد خبر : 63632

حرکت پژو 206 به سمت توقف تولید؟

حرکت پژو 206 به سمت توقف تولید؟

برخی شنیده ها از حوالی صنعت خودرو کشور حاکی از آن است که ممکن است تولید پژو 206 امسال متوقف شده و جای خود را به خودرو دیگری بدهد.

به گزارش خودروتک، توقف تولید خودروهایی که سال ها از حضور آنها در بازار ایران می گذرد از سال گذشته با پراید و پژو 405 جی ال ایکس آغاز شد و حال زمزمه توقف تولید پژو 206 نیز شنیده می شود.

اینکه این اتفاق سرانجام رخ می دهد یا خیر مشخص نیست، اما هم اکنون نیز عملا ایران خودرو در حال سوق دادن مشتریان دو خودرو پژو 206 صندوقدار و پژو 206 تیپ 5 به سمت محصولات دیگر این شرکت یعنی گروه خودروهای رانا و پژو 207 دنده ای است. این را می شود از غیبت این دو مدل پژو 206 در فروش های بیش از یک سال اخیر به خوبی متوجه شد.

از سوی دیگر پژو 206 تیپ 2 نیز در یک سال اخیر حضور پررنگی در فروش های ایران خودرو نداشته هر چند حذف هم نشده است. به این ترتیب بعید نیست که ایران خودرو رفته رفته به دنبال کمرنگ تر کردن سهم پژو در محصولات خود و حرکت به سمت محصولات جایگزین و بروز باشد.

به خصوص که این شرکت به دنبال تولید یک خودرو هاچبک بر مبنای پلتفرم خودرو تارا است که فعلا با کد K121 شناخته می شود. این خودرو ممکن است جانشین احتمالی پژو 206 باشد. حال این اتفاق می تواند امسال رخ دهد یا سال آینده!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها