کد خبر : 63327

قیمت خودرو افزایش پیدا نمی کند

قیمت خودرو افزایش پیدا نمی کند

قیمت دلار با آن که نوسان صعودی دارد اما رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت که خودرو در هفته سوم خرداد گران نمی‌شود، چراکه تقاضایی برای آن وجود ندارد.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت نیوز ، با وجود افزایش نسبی قیمت دلار در هفته گذشته، قیمت خودرو تغییری نکرد. چراکه تقاضا در بازار خودرو کاهش پیدا کرده است و کاهش تقاضا اجازه نداد تاثیر قیمت دلار، قیمت خودرو را گران کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با تایید این خبر توضیح داد: هر چند با نوسان صعودی قیمت دلار، خودروها در فضای مجازی گران قیمت‌گذاری می‌شود اما در بازار معامله نمی‌شود.

سعید موتمنی گفت: تقاضا برای خرید خودرو کم شده است. پیش‌بینی می‌شود در هفته سوم خرداد خودرو گران نشود و قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته ثابت باقی بماند.

او اظهار کرد: خودرو در پارکینگ‌ها زیاد است. به دلیل نگاه مثبت به دولت آینده فروشنده خودرو در بازار زیاد شد.

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، پراید به دلیل اینکه تولید نمی‌شود با قیمت متفاوتی فروخته می‌شود. اکنون قیمت پراید ۱۱۴ میلیون تومان است. ممکن است این خودرو یک میلیون تومان ارزان یا گران فروخته شود.

هفته گذشته سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «در آستانه انتخابات ریاست جمهور خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده است.»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها