کد خبر : 62985

چرا هنوز خودرو شاهین را در خیابان ها نمی بینیم؟

چرا هنوز خودرو شاهین را در خیابان ها نمی بینیم؟

بیش از دو ماه است که تحویل خودرو شاهین به خریداران آغاز شده است، اما هنوز چشم خیلی ها به جمال این خودرو نوبرانه بازار خودرو کشور روشن نشده است.

به گزارش خودروتک، می توان گفت در حال حاضر خودرو شاهین از نظر طراحی زیباترین خودرو داخلی است که به مشتریان تحویل شده است. با این حال چشم خیلی از عشق ماشین ها و حتی علاقمندان دیگر خودرو، در خیابان به دنبال دیدن از نزدیک شاهین است و هنوز به منظور خود نرسیده اند.

در این خصوص دو سناریو می توان در نظر داشت. براساس اشل و اندازه بازار و میزان خودرو در کشور، از سال ها پیش اینگونه گفته می شود که برای آنکه یک خودرو به طور روزمره در سطح شهرها و جاده های کشور دیده شود، باید دست کم 3 هزار دستگاه از آن خودرو یا مدل تحویل شده و توسط مالکان مورد استفاده قرار گیرد.

هر چند آماری از تعداد خودروهای شاهین تحویل شده به مشتریان در دست نیست، اما به نظر می رسد هنوز تعداد خودروهای تحویل شده شاهین به این عدد نرسیده باشد. از سوی دیگر نکته مهم دیگر در خصوص شاهین این است که گویی بسیاری از کسانی که خودرو شاهین را تحویل گرفته اند، بیشتر قصد کسب درآمد از آن را دارند و نه قصد استفاده. آن هم برای خودرویی که علی القاعده با توجه به مدل 1400 بودن تمام شاهین های تحویلی، سند آنها تا پایان امسال در رهن خواهد بود.

این مساله را می شود از روی تعداد آگهی هایی که از خودرو شاهین در پلتفرم آگهی خرید و فروش سایت های مربوط به این موضوع متوجه شد که تقریبا از ابتدای تحویل تاکنون به صورت هفتگی افزایش داشته اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها