کد خبر : 61860

ورود ارزهای دیجیتال به معاملات خودروی کشور

 ورود ارزهای دیجیتال به معاملات خودروی کشور

عضو شورای عالی کانون صرافان اظهار داشت: اخیرا در معاملات خودرو هم شاهد ورود ارزهای دیجیتال هستیم که این معاملات به نوعی از رصد مالیاتی دور مانده و ‌نوعا بخشی از منابع درآمد دولت هم پرداخت نمی‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از ایلنا، کامران سطانی‌‌زاده درباره معاملات رمزارزها در فضای غیرمجازی اظهار داشت: ارز دیجیتال پیشرفتی در نقل و انتقالات مالی است و نمی‌توانیم از آن اجتناب کنیم اما به دلیل ناشناخته بودن ارز دیجیتال و شرایط سخت رصد آن، معاملات این مرزارزها در بسیاری از کشورها با وسواس انجام می‌شود و بسیاری از کشورها هم از جمله ایران تاکنون قانون کاملی درباره رمزارزها و ارزهای دیجیتال در بخش معاملات ندارند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال تبلیغات گسترده و ‌شبکه‌ای درباره رمزارزها در فضای مجازی بوده‌است، ادامه داد: از سوی دیگر در این مدت شاهد افزایش سودآوری برخی از رمزارزها به ویژه بیت کوین بودیم. همچنین واردات و صادرات و تجارت و بازار مسکن هم در رکود قرار دارد و در این شرایط ناخودآگاه مردم به سمت تجارت نوین که سودآوری خوبی هم دارد، هدایت شدند. حتی اخیرا در معاملات خودرو هم شاهد ورود ارزهای دیجیتال هستیم که این معاملات به نوعی از رصد مالیاتی دور مانده و ‌نوعا بخشی از منابع درامد دولت هم پرداخت نمی‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها