کد خبر : 61563

جریمه تردد شبانه خودروها چقدر است؟

جریمه تردد شبانه خودروها چقدر است؟

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد‌های شبانه خودرو‌ها خبر داد و گفت: بر خلاف تصور اشتباه برخی شهروندان، دوربین‌های پلیس درمحدودیت‌های عدم تردد در طرح شبانه فعال است و برابر اعلام ستاد ملی کرونا این محدوده‌ها را کامل رصد می‌کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان - علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در خصوص تردد‌های شبانه و جریمه ورود به این طرح بیان داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه‌ها در طرح ورود به محدودیت‌های کرونایی شبانه، این دوربین‌ها از همان روز‌های اول و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده‌ها می‌شوند را مورد اعمال قانون قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و از آغاز و اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد در سطح شهر تهران تا کنون تعداد ۶۲۰ هزار خودرو توسط دوربین‌ها مورد اعمال قانون قرار گرفته اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در همین خصوص و در فروردین ماه امسال ۲۵ هزار و ۶۸۹ مورد تخلف پلاک اعم از " تخلف مخدوشی و پوشش پلاک " مورد اعمال قانون قرار گرفته اند و نیز ۲ هزار و ۱۴۷ خودرو هم توقیف شده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها