کد خبر : 60234

پراید کمتر از 100 میلیون تومان می شود؟

پراید کمتر از 100 میلیون تومان می شود؟

کاشانی: قیمت پراید ممکن است در ۱۴۰۰ به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان برسد.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش نیوز ، خریداران خودرو در سال ۱۴۰۰ منتظر هستند که قیمت ها کاهشی شود و بعد از آن اقدام به خرید خودرو کنند. با توجه به این که در اواسط ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم احتمال افت قیمت ها بیش از پیش قوت می‌گیرد. ضمن این که طبق گفته دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو احتمال آزادسازی واردات نیز برای امسال وجود دارد.

در رابطه با قیمت خودرو در ۱۴۰۰ نعمت الله کاشانی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو توضیحاتی داد.

کاشانی ابتدا اظهار کرد: بازار خودرو برای سال ۱۴۰۰ اصلا قابل پیش بینی نیست. ما ممکن است ۲ روز دیگر را بتوانیم پیش بینی کنیم اما شرایط اصلا برای حتی یک ماه بعد نیز مشخص نخواهد بود. آنچه که مسلم است کلا در خصوص بازار خودرو با توجه به مسائل سیاسی احتمال کاهش قیمت بیشتر از افزایش آن است. به طور کلی می‌توان گفت احتمال افت قیمت خودرو بعد از تعطیلات عید وجود دارد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره قیمت پراید به خبرنگار گسترش نیوز گفت: قیمت پراید ۱۳۱ حدود ۱۰۵ الی ۱۰۶ میلیون تومان است و با وجود توقف تولید شاهد افت زیاد قیمت آن نیستیم. دلیل آن نیز این است که اکثریت اقشار کم درآمد خریدار این خودرو هستند و به همین دلیل قیمت آن افت نمی‌کند. البته قیمت پراید به طور کلی نسبت به بقیه خودروها بالا نیست و نرخ متعادلی دارد. در حقیقت با ۱۰۰ میلیون تومان خودروی دیگری دست مردم داده نمی‌شود. البته احتمال افت قیمت پراید به زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز وجود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها