کد خبر : 60193

این خودرو رکورددار ارزان شدن در سال 1400 است

این خودرو رکورددار ارزان شدن در سال 1400 است

طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت‌ها در بین خودروهای داخلی در حال بالا رفتن است؛ از طرف دیگر خودوهای خارجی در حال ارزان شدن هستند به طوری که سیتروئن سی ۳ در این مدت ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین ، با ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو در هفته‌های پایانی اسفند ماه گذشته خریداران به سمت این بازار بازگشتند و بازار خودرو در حالی در تعطیلات سال نو به سر می‌برد که خرید و فروش در این بازار کمی نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر شده است.

افزایش تقاضا در بازار خودرو موجب شد تا طی ۲۴ ساعت گذشته مسیر بازار خودرو تغییر کند و در حالی قیمت‌ها در بازار خودرو امروز افزایشی شده است که تا یکم و دوم فروردین ماه نیز مسیر بازار خودرو کاهشی بوده است.

در حالی که قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی در حال بالا رفتن است اما چشم‌انداز مثبت کاهش نرخ ارز موجب کاهش تقاضا در بازار خودروهای خارجی شده است که این امر بازار خودروهای مونتاژ و خارجی را وارد مسیر کاهشی کرده است.

ریزش قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی به حدی است که پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ از ۹۲۰ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به قیمت ۸۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۸ این خودرو نیز امروز ۸۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و یا سیتروئن سی ۳ نیز در حالی امروز ۸۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در روزهای گذشته به قیمت ۸۶۰ میلیون تومان معامله می‌شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها