کد خبر : 59888

آغاز تحویل 2 خودرو جدید سال 99 در وقت اضافه + عکس

آغاز تحویل 2 خودرو جدید سال 99 در وقت اضافه + عکس

سال 99 از نظر عرضه خودروهای کاملا جدید در بازار، سال چندان قابل توجهی نبود. اما در آخرین روزهای سال 99 دو خودرو جدید تحویل مشتریان شدند تا مهر خروج آنها از کارخانه به نام سال 99 ثبت شود. هر چند حضور پررنگ آنها در بازار خودرو به سال 1400 موکول خواهد شد.

به گزارش خودروتک، هر چند به روزهای آخر سال 99 رسیده ایم  اما دو خودرو با کلاس های بدنه و فنی متفاوت توانستند سرانجام نامشان را در ردیف خودروهای جدید سال 99 ثبت کنند. سایپا شاهین و یوآز پاتریوت.

سایپا شاهین روز گذشته به طی مراسمی روند تحویلش آغاز شد و طبق گفته مدیران سایپا در این مراسم، 200 دستگاه خودرو شاهین همزمان با مراسم رسمی، در سطح کشور هم تحویل مشتریان شده است و قرار است 100 دستگاه دیگر نیز امروز تحویل شود.

دیگر خودرویی که دیروز اخبار تحویل آن به گوش رسید شاسی بلند یوآز پاتریوت است. این خودرو توسط شرکت سروش دیزل تولید و عرضه شده است و از این نظر که بعد از سال ها بازار خودرو ایران شاهد عرضه یک خودرو شاسی بلند دودیفرانسیل کاربردی برای استفاده آفرود است، اهمیت پیدا می کند.

قیمت فاکتور شده سایپا شاهین برای مشتریان 267 میلیون تومان بود و این خودرو با مدل 1400 تحویل شد. قیمت یواز پاتریوت در کارخانه نیز 680 میلیون تومان است.

این دو خودرو هنوز از سایت های خرید و فروش خودرو سر در نیاورده اند و قیمت بازار آنها مشخص نیست.

مراسم تحویل خودرو سایپا شاهین

خودرو سایپا شاهین

یواز پاتریوت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها