کد خبر : 59113

ادامه امید پرسپولیس به جذب این 2 گزینه

ادامه امید پرسپولیس به جذب این 2 گزینه

پرسپولیس در حالی امروز نیم فصل دوم را آغاز می کند که کمبود بازیکن این تیم در دو خط هنوز برطرف نشده است.

پرسپولیس در خط هافبک مهدی ترابی را دوباره جذب کرد. هر چند فعلا به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نمی تواند از او استفاده کند.

با این وجود در خط دفاع و حمله نیاز به دست کم جذب یک بازیکن قابل اطمینان در هر یک از این خطوط دارد. یحیی گل محمدی دو گزینه را مدنظر قرار داده که فرآیند جذب هر دو آنها با مشکل مواجه شده است. با این حال هنوز منتفی نشده است.

در خط حمله شهریار مغانلو گزینه هدف پرسپولیس است. حتی خبر توافق نهایی او با پرسپولیس هم منتشر شد. اما مغانلو همچنان در پرتغال به سر می برد. با این حال دیروز حمید مطهری مربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بتوانند شهریار مغانلو را به پرسپولیس بیاورند. این مساله نشان می دهد که مذاکرات در سکوت خبری در حال پیگیری است.

در خط دفاع نیز پرسپولیس روی علی نعمتی مدافع شهرخودرو دست گذاشته است. روند جذب این بازیکن نیز به دلیل اختلاف مالی پرسپولیس و شهرخودرو در جریان انتقال گل محمدی به مشکلاتی خورده است.

شهرخودرو در حالی نسبت به انتقال نعمتی مخالفت کرده است که گل محمدی هیچ گزینه دیگری را برای جذب در خط دفاعی پرسپولیس به باشگاه اعلام نکرده است و اصرار به حضور نعمتی دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها