کد خبر : 58537

اوضاع تولید دوگانه سوزها بهتر شد

اوضاع تولید دوگانه سوزها بهتر شد

آمارهای منتشر شده توسط وزارت صمت نشان می‌دهد شرکت‌های خودروساز تا پایان دی ۹۹ در مجموع ۲۸ هزار و ۲۴۲ دستگاه انواع محصولات دوگانه‌سوز تولید کرده‌اند که حکایت از رشد بیش از ۸۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد ، خودروسازان سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۴ هزار و ۹۷۰ دستگاه از محصولات دوگانه‌سوز خود را نهایی کرده بودند.

ادامه تولید محصول دوگانه‌سوز تیبا در خودروسازی سایپا از نکات قابل تامل آمار دی بود. پیش‌تر تنها ایران خودرویی‌ها مشغول تولید محصولات دوگانه‌سوز بودند. اما نارنجی‌های جاده مخصوص با تولید ۱۵۹ دستگاه تیبا دوگانه‌سوز در دی در مجموع تولید این محصول خود را تا پایان دهمین ماه از سال‌جاری به ۲ هزار و ۸۰۸ دستگاه رسانده‌اند.

براساس آمارهای منتشر شده توسط وزارت صمت تولید این تعداد تیبای دوگانه‌سوز در سایت اصلی این خودروساز در تهران انجام شده است. البته پیش‌تر هیچ خبری از تولید تیبای دوگانه‌سوز در سایت تهران سایپا در آمارهای منتشر شده توسط وزارت صمت نبود و مشخص نیست تولید این تعداد دستگاه تیبا مربوط به چه ماه‌هایی است.

این شرکت خودروساز تنها در سایت کاشان اقدام به تولید تیبا دوگانه‌سوز می‌کرد که این سایت در سال‌جاری هیچ خودروی دوگانه‌سوزی تولید نکرده است. حال سراغ آمار تولید محصولات دوگانه‌سوز در ایران خودرو می‌رویم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها