کد خبر : 58032

کدام خودروها بیشتر ارزان شدند


کدام خودروها بیشتر ارزان شدند

نعمت الله کاشانی نسب گفت: چند وقتی است که نرخ خودرو به ثبات خوبی رسیده است و شاهد افزایش و کاهش آنچنانی در این بازار نیستیم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: خودروهای دست دوم در بازار بیشترین تقاضا را دارند و اکنون بیشترین تقاضا برای پراید و ۲۰۶ است و این ۲ خودرو نسبت به گذشته بیشترین کاهش نرخ را داشته‌اند.

نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: چند وقتی است که نرخ خودرو به ثبات خوبی رسیده است و شاهد افزایش و کاهش آنچنانی در این بازار نیستیم.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به بیشترین میزان کاهش نرخ در هفته‌ای که گذشت، ادامه داد: نرخ خودروهای داخلی اکنون به ثبات خوبی رسیده است و نرخ خودروهای وارداتی نیز روند نزولی دارد، اگر واردات نیز آزاد شود به جرات می‌توان گفت نرخ خودروهای وارداتی نیز بیشتر هم کاهش می‌یابد.

کاشانی نسب ادامه داد: خودروهای دست دوم در بازار بیشترین تقاضا را دارند و کمتر افراد به دنبال خودروهای صفر کیلومتر هستند، اکنون بیشترین تقاضا برای پراید و ۲۰۶ است و این ۲ خودرو نسبت به گذشته بیشترین کاهش نرخ را داشته‌اند.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه معاملات در بازار به گذشته بازگشته است، گفت: مصرف‌کنندگان واقعی در بازار حضور دارند و نرخ‌ها اکنون واقعی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها