کد خبر : 57639

خبر جدید درباره کراس اوور ایران خودرو

خبر جدید درباره کراس اوور ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ارایه یک محصول جدید در هر سال براساس راهبرد ایران خودرو خبر داد .

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، بلافاصله پس از تولید انبوه محصول تارا،‌ طراحی و تولید کراس اوور جدیدی را آغاز خواهیم کرد.

طبق برنامه سال آینده به مرحله تولید خواهد رسید. بهره مندی حداکثری از نقاط مشترک قطعات و مجموعه ها، از سیاست های مهم ایران خودرو در کاهش هزینه های تولید است.

بنا بر شنیده‌ها، قالب‌های فلزی K125 در داخل کشور ساخته شده است و این خودرو برخلاف گمانه‌زنی‌ها نه‌تنها چهره‌ای متفاوت از خودرو 2008 دارد، بلکه تریم‌های آن در بخش‌هایی همچون برق و الکترونیک قابل قیاس با خودرو 2008 نیست. گفته می‌شود بیش از ۱۵۰ قطعه‌ساز در این پروژه با گروه صنعتی ایران خودرو همکاری دارند.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که  K125 با پیشرانه TC7 پلاس و جعبه‌دنده ۶سرعته اتوماتیک به بازار می آید. پیشرانه TC7 پلاس پیش از این در نمایشگاه پیشرانه‌های درون‌سوز ساپکو توسط شرکت ایپکو معرفی شده بود. این پیشرانه ۱۶۴۶ سی‌سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده و نمونه ارتقایافته TC7 یا همان EF7 پلاس است که قدرت تولیدی آن ۱۶۱ تا ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۳۵ تا ۲۵۰ نیوتون‌متر است.

 تا کنون تصاویر درستی  خودرو ی کراس اوور ایران خودرو منتشر نشده است و این تصویر تنها عکس مورد تایید از آن است که کیفیت خوبی هم ندارد

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها