کد خبر : 56959

یک پیش بینی خوب از آینده بازار خودرو

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص تاثیر بازگشت قیمت خودرو به سایت‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: بازار خودرو این روزها بسیار آرام بوده و قیمت ها به حد تعادلی رسیده است. بعید است که این روند دوباره افزایشی باشد و تا پایان سال این روند آرام ادامه دار خواهد بود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تشریح کرد: تنها مسئله در بازار خودرو این است که خرید و فروش ها نسبت به گذشته بسیار کم شده و خریداران بسیار اندک هستند.

او با اشاره به اثرات بازگشت قیمت ها به سایت های خرید و فروش خودرو، گفت: بازگشت قیمت ها تاثیری در این بازار نخواهد گذاشت چرا که در حال حاضر در بازار تنها مصرف کننده واقعی وجود دارد و دست دلالان کوتاه شده است.

کاشانی نسب با اشاره به راهکارهای کاهش قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار گفت: خوشبختانه تولید خودرو ، توسط خودروسازان افزایش یافته است و این افزایش تاثیر بسیار مطلوبی روی بازار گذاشته است. در حال حاضر وضعیت تولید بسیار خوب است و این روند ادامه دار خواهد بود.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو ادامه داد: اگر قیمت ها همینطور کاهش پیدا کند و عرضه و تقاضا متعادل شود، قیمت خودرو در بازار به قیمت درب کارخانه نزدیک خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها