کد خبر : 56951

آخرین وضعیت تولید خودرو پرچمدار سایپا

آخرین وضعیت تولید خودرو پرچمدار سایپا

خودرو سایپا شاهین گام به گام به سمت عرضه به بازار پیش می آید و در همین حال حواشی کم سابقه ای نیز در خصوص این خودرو شکل گرفته است. .

به گزارش خودروتک، حاشیه جالبی که در خصوص خودرو شاهین وجود دارد این است که خریداران سری اول این خودرو که مبلغ 80 میلیون تومان پیش پرداخت داده بودند اکنون عقیده دارند که قیمت شاهین باید 160 میلیون تومان باشد و نه 268 میلیون تومان مصوب! حالا باید دید آنها سر حرف خودشان می مانند و از خرید انصراف می دهند یا دست آخر قیمت مصوب را می پردازند و به اولین شاهین سواران تبدیل می شوند.

اولین سری از خودروهای شاهین قرار است همین زمستان تحویل خریداران شود و این در شرایطی است که به گفته معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در آذر تا نیمه دی ماه مجموع تولید شاهین 85 دستگاه بوده است.

مسعود پروین در گفت و گو فارس در مورد روند تولید خودرو شاهین گفت: فرآیند تولید شاهین از نیمه آذرماه آغاز شده و اقدامات لازم برای افزایش تولید تا هدف تعیین شده ۲۴۰ دستگاه در روز در حال انجام است.

وی، مجموع تولید شاهین در آذر و نیمه دی را ۸۵ دستگاه اعلام کرد.

پروین اظهار داشت: تولید خودرو شاهین از اواسط آذرماه شروع و برنامه تولید روزانه از ابتدای بهمن سال جاری به میزان ۱۰۰ دستگاه اعلام شده که به تدریج به ظرفیت برنامه تولید روزانه ۲۴۰ دستگاه خواهد رسید.

وی ادامه داد: تمهیدات و اقدامات لازم جهت تحویل هر چه سریعتر خودروهای شاهین به مشتریان در آینده‌ای نزدیک در حال انجام است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها