کد خبر : 56767

شرکت آذیکو در دادگاه تجدید نظر محکوم شد

شرکت آذیکو در دادگاه تجدید نظر محکوم شد

اسفنانی درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت آذیکو و شاکیان آن توضیحاتی داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده شرکت آذیکو اظهار کرد: این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که در بخش خودروسازی نزدیک به ۴ هزار شاکی دارد و البته همه این افراد به ما شکایت نکردند.

وی ادامه داد: در یک فقره پرونده حدود هزار و سیصد نفر شاکی به ما شکایت کردند و در پرونده دیگر، تعداد قابل توجهی با مذاکره به مصالحه رسیدند و نهایتا شعبه بدوی ما رای به محکومیت این شرکت داد.

اسفنانی بیان کرد: در چند مورد هم شعبه بدوی ما این شرکت را محکوم نکرد، ولی نهایتا پرونده در تجدید نظر مطرح شد که حکم محکومیت این شرکت را داد. خوشبختانه جلساتی با آن‌ها داشته ایم که آخرین تصمیم گرفته شده این است که قطعاتی که این شرکت در گمرک دارد با هماهنگی ما آزاد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: باید بعد از تحویل قطعات خودرو را تحویل دهند، البته این خودرو‌ها آن‌هایی نخواهد بود که تعهد کرده اند. این شرکت تعهد خودرو ام جی داده است، ولی به دلیل تحریم‌ها امکان ورود قطعات و خودرو ام جی وجود ندارد و خودرو دیگری برای این مشتریان در نظر گرفته اند که با اخذ مابه التفاوت خودروی دیگر را تحویل می‌دهند یا با پرداخت خسارتی به مشتریان رضایت آن‌ها را جلب می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر توانستند به این روش رضایت شاکیان را بگیرند پرونده مختومه می‌شود وگرنه در اجرای احکام قطعا مطابق قانون اجرای احکام مدنی اقدام خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها