کد خبر : 56491

از تعمیرکاران گرانفروش خودرو چگونه شکایت کنیم؟

از تعمیرکاران گرانفروش خودرو چگونه شکایت کنیم؟

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو گفت: در صورتی که واحد‌های مجاز تعمیرات خودرو بر خلاف تعرفه اقدام به دریافت هزینه اضافه کردند، با گزارش به اتحادیه به سرعت با واحد متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان - علیرضا نیک آیین در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به نحوه محاسبه اجرت تعمیرات خودرو اظهار کرد: در ابتدای سال نرخنامه مصوب تعمیرات با جزئیات به صورت رسمی اعلام می‌شود و تعمیرکاران موظف هستند لیست نرخ نامه و مجوز فعالیت را در معرض دید مراجعان قرار دهند.

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تصریح کرد: این قوانین در بسیاری از واحد‌های مجاز رعایت می‌شود، اما متاسفانه بسیاری از واحد‌های غیر مجاز از اجرای این طرح سر باز می‌زنند.

وی افزود: در صورتی که واحد‌های مجاز تعمیرات خودرو بر خلاف تعرفه اقدام به دریافت هزینه اضافه کردند، با گزارش به اتحادیه به سرعت با واحد متخلف برخورد می‌شود.

نیک آیین با اشاره به تعداد واحد‌های تعمیر خودرو غیر مجاز در سطح تهران اظهار کرد: وسعت تهران و بضاعت کم اتحادیه باعث دریافت گزارش‌های فراوانی از ازدیاد واحد‌های غیر مجاز حکایت دارد، اما با توجه به بضاعت نسبت به برخورد با این واحد‌های اقدام می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها