کد خبر : 56384

احتمال تولید تیپ جدیدی از پژو 207 در ایران خودرو

احتمال تولید تیپ جدیدی از پژو 207 در ایران خودرو

جذاب کردن محصولات قدیمی خودروسازان اصلی کشور یا همان مدل های ارتقا یافته راهکاری است که در یکی دو سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال می شود.

به گزارش خودروتک، سایپا و ایران خودرو در راهبردهای جدید خود در بحث عرضه خودروهای بازارپسند اقدام به ارتقا محصولات حال حاضر خود کرده اند.

یکی از این راهکارها هم تولید خودرو دو رنگ فابریک است. بازار خودرو ما دهه هاست که با مشکل بزرگ عدم تنوع رنگ در خودروهای تولیدی رو به رو است و تولید خودروهای دو رنگ می تواند دست کم ظاهری جذاب تر به محصولات بدهد.

در این راستا به نظر می رسد ایران خودرو تولید اولین خودرو دو رنگ فابریک خود را با عرضه پژو 207 دو رنگ آغاز کند. این خودرو در حاشیه مراسم نامگذاری رسمی خودرو تارا با حضور وزیر صمت به صورت گذرا مشاهده شد.

در واقع پژو 207 دو رنگ در کانون توجه این مراسم قرار نداشت و تنها در سالن پارک شده بود و در ویدئوهای منتشر شده از این مراسم به همراه دیگر خودرو ارتقا یافته ایران خودرو یعنی پژو 206 پانوراما در پس زمینه تصاویر قابل رویت بود.

پیش از این سایپا نیز اولین خودرو دو رنگ خود یعنی کوییک R را روانه بازار کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. هر چند این خودرو هنوز از تیراژی که نیاز بازار است برخوردار نشده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها