کد خبر : 55169

خبر خوب برای خریداران ساندرو

خبر خوب برای خریداران ساندرو

قائم‌مقام فروش محصولات سایپا گفت:از فردا شماره گذاری خودروهای ساندرو آغاز می‌شود و مشکل پلاک نشدن رفع شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین، مجید باقری گفت: امروز چهارمین مرحله از فروش فوق العاده برگزار شد و تا پایان سال ۳ برنامه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون در تمامی طرح‌ها بیش از ۴ میلیون متقاضی داشته ایم. یکی از نکات مهم این است که در طرح پیش فروش به دلیل شرایط خاص کرونا، تا پایان این هفته واریز وجه امکان پذیر شده است.

باقری افزود: امروز بخش زیادی از فروش را محصولات زامیاد پوشش داده است و بسیاری از افراد این سوال را داشتند که چرا خودروهای پیش فروش شده پلاک نمی‌شوند و مجدد ثبت نام انجام می شود که باید بگوییم مشکل پلاک شدن محصولات رفع شده است.

قائم مقام فروش محصولات سایپا با بیان اینکه یکی از مشکلات تحویل مربوط به خودروهای ساندرو بود، گفت: از فردا شماره گذاری خودروهای ساندرو آغاز می‌شود و مشکل پلاک نشدن رفع شده است.

وی بیان کرد: طرح پیش فروش را در هفته آینده مجدد برگزار خواهیم کرد. خودرو به خوبی تولید می‌شود و روند عرضه متناسب است.

وی عنوان کرد: مراحل تولید انبوه خودرو شاهین طبق روال در حال انجام است. در طرح‌های فروش فوق العاده آینده پایه قرعه کشی بر مبنای گروه خودروسازی سایپا خواهد بود و محصولات زامیاد کمتر خواهد شد.

قائم مقام فروش محصولات سایپا گفت: ۵ روز مهلت برای واریز وجه در نظر گرفته ایم. فردا ساعت ۲ نتایج قرعه کشی اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها