کد خبر : 53728

آخرین وضعیت شماره گذاری خودروهای رنو

آخرین وضعیت شماره گذاری خودروهای رنو

معاون مهندسی پارس خودرو گفت: مراحل پایانی شماره گذاری ۳هزار خودروی رنو مانده در‌ پارکینگ های پارس خودرو در حال انجام است و این خودروها به زودی به ترتیب اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، شهریار طهماسبی، معاون مهندسی شرکت پارس خودرو گفت: در چند روز گذشته و پیرو مجوز سازمان محیط زیست، پلیس راهور‌ ناجا با آغاز روند پلاک رنوهای تولید شده و مانده در‌پارکینگ این شرکت موافقت کرده است.

وی ادامه داد: تلاش های بسیاری انجام شده است تا این مشکل با همکاری دستگاه های مختلف رفع شود و هم اکنون در حال تغییر پلاک روی موتور خودروها هستیم تا پس از اخذ مجوزهایی که راهنمایی و رانندگی شرط کرده است، این خودروها شرایط اخذ پلاک را کسب کنند.

طهماسبی ضمن اشاره به انجام مراحل پایانی شماره گذاری 3 هزار رنو تولید شده و مانده در پارکینگ این شرکت گفت: بعد از‌ پیگیری های گسترده، مجوز‌ شماره گذاری این خودروها کسب شد که البته باید مجوزهای وزارت صمت و سازمان حمایت را نیز در راستای جلب رضایت مشتریان و رعایت قوانین مشتری مداری کسب کنیم که آنها نیز در مسیر انجام قرار دارد.

به گفته معاون مهندسی پارس خودرو این 3 هزار رنو بعد از ترخیص قطعات مانده در‌ گمرکات، تولید شده و متاسفانه به دلیل تداوم تحریم ها دیگر قادر به تولید و تحویل مانده تعهدات گروه رنو به مشتریان نخواهیم بود و باقی مشتریان محترم می توانند از طرح های تبدیلی برای دریافت خودروهای خود اقدام کنند.

گفتنی است، این خودروها بر اساس مجوز سازمان محیط‌زیست و موافقت راهنمایی و رانندگی با مدل سال 98 شماره گذاری و هزینه متمم بیمه شخص ثالث و افت قیمت مدل خودروها نیز به مشتریان پرداخت خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها