کد خبر : 53415

آخرین خودروهای کراس اوور چینی نزدیک به بازار ایران

آخرین خودروهای کراس اوور چینی نزدیک به بازار ایران

استقبال از خودروهای کراس اوور نه فقط در ایران بلکه در تمامی بازارها رو به افزایش است. اینگونه است که خودروسازانی مانند لامبورگینی هم مجاب می شوند تا یک کراس اوور در سبد محصولات خود داشته باشند. بازار خودرو ایران نیز در ماه های آینده شاهد حضور خودروهای کراس اوور بیشتری خواهد بود.

به گزارش خودروتک، روند ورود خودروهای کراس اوور جدید چینی به ایران با پلاک گذر موقت برای طی کردن مراحل تست و هماهنگ سازی، نشان می دهد که سال 1400 شاهد تنوع خوبی در بازار خودروهای کراس اوور خواهیم بود.

در شرایطی که خودروسازان داخلی هنوز کراس اوورهای بومی خود را به مرحله تولید انبوه نرسانده اند و واردات خودرو نیز ممنوع است، بازار خودروهای کراس اوور در کشورمان بیش از گذشته در دست خودروهای چینی است. خودروسازان چینی با تولید کنندگان داخلی همکاری خوبی دارند و همین مساله آنها را به گزینه اصلی تولید خودروها خارجی در ایران تبدیل کرده است.

در ادامه نگاهی داریم به فهرست خودروهای کراس اووری که شنیده می شود در آینده به بازار ایران راه پیدا خواهند کرد.

بهمن دیگنیتی

خودروسازی بهمن پس از مدت ها قرار است با یک کراس اوور جذاب دوباره نامش را بر سر زبان بیاندازد. خودرویی که نام آن دیگنیتی است و اگر چه از چین آمده اما تغییرات کلی در آن ایجاد شده و خودرویی خاص بازار ایران به حساب می آید.

دیگنیتی ix5 بهمن موتور

جک S7

کراس اوورهای جک در بازار ایران به دلیل قدرت موتور و جذابیت طراحی جواب خوبی از بازار گرفتند. حالا شنیده می شود که جک S7 نیز از کاندیداهای ورود به بازار ایران است.

جک S7

جک X7 یا همان کی ام سی K7

جدیدترین اخبار از کرمان موتور حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد مدل لوکس تر جک S7 را هم تولید کند. خودرو جک X7 از طراحی به روزتری برخوردار است و آنگونه که شنیده می شود این خودرو احتمالا با برند اختصاصی کی ام سی تولید خواهد شد.

جک X7 مدل 2020

فنگ گوآنگ 580 یا گلوری 580

فنگ گوآنگ 580 که در برخی بازارها با نام گلوری 580 نیز تولید شده است، خودرویی محصول شرکت دانگ فنگ است. این خودرو نیز به تازگی با پلاک گذر موقت دیده شده است.

دانگ فنگ گلوری 580

چری تیگو 8

از زمانی که چری تیگو 8 برای اولین بار با پلاک گذر موقت در کشور دیده شد یک سالی می گذرد. پس از آن دیگر خبری از تولید این خودرو نشد اما چری تیگو 8 نیز یکی از کاندیداهای بازار خودرو کشور است.

چری تیگو 8 مدل 2020

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها