کد خبر : 52853

عذرخواهی وزیر صنعت بابت کیفیت پایین خودروها

عذرخواهی وزیر صنعت بابت کیفیت پایین خودروها

علیرضا رزم حسینی گفت: بابت خودرو‌های بی کیفیت از مردم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده ایم که نتوانستیم برای مردم خودرو باکیفیت تولید کنیم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن تجارت گفت: قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت تعیین می شود و تغییر نخواهد کرد.

رزم حسینی گفت: نشست خوبی در وزارت صمت با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. بیش از ۵ هزار شرکت دانش بنیان با وزارت صنعت معدن و تجارت همکاری دارد. با توجه به ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی در این وزارتخانه و ۳۸ درصد اشتغال پایدار نشان می دهد ظرفیت بسیار خوبی در شرکت های دانش بنیان وجود دارد و حتما همکاری خوبی با این شرکت ها خواهیم داشت.

وی گفت: متاسفانه در حوزه صنعت خودرو عقب افتادگی و آن طور که باید در ساخت داخل پیش نرفته ایم که  این رویه نتیجه تحریم هاست که نشان داد صنعت خودرو چقدر وابستگی به ارز دارد. بابت خودرو‌های بی کیفیت از مردم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده ایم که نتوانستیم برای مردم خودرو باکیفیت تولید کنیم.

وزیر صمت ادامه داد: امیدواریم در جهت ساخت داخل بهتر حرکت کنیم و  در زمینه خودرو تصمیمات خوبی می‌گیریم و شرکت های دولتی را باید ایجاد کنیم.

امسال تولید ۵۸  درصد افزایش یافت

رزم حسینی تاکید کرد: فکر می‌کنم با این همکاری مشترک در جهت تعمیق بتوانیم نهضت ساخت داخل را پیش ببریم. امسال ۵۸ درصد تولید افزایش یافت، شرکت‌هایی خارجی که در ایران بودند رفتند و  این فرصت خوبی برای شرکت‌های داخلی شد.

این مقام مسئول در خصوص قیمت گذاری خودرو، گفت: قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت تعیین می‌شود و تغییر نخواهد کرد. در حال مذاکره هستیم که نه مصرف کننده و نه خودروساز زیان نبینند. فرمول قیمت گذاری تغییر نخواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها