کد خبر : 5138

زمان تحویل پژو 301 مشخص شد

زمان تحویل پژو 301 مشخص شد

امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.

به گزارش خودروتک، پژو 301 و 2008 از جمله خودروهایی است که جزو برنامه‌های داخلی‌سازی ایران خودرو قرار دارد و برنامه ساخت آن با جدیت دنبال می‌شود. شرایط تحریمی سبب شده بومی‌سازی قطعات به‌طور جدی در دستور کار خودروسازان قرار گیرد و به گفته قطعه‌سازان، این توانمندی برای عمق بخشیدن به بومی‌سازی قطعات در داخل وجود دارد.

نخستین خودرو پژو 301، محصول جدید ایکاپ با همکاری شرکت ساپکو و سازندگان و با بیش از 60 درصد داخلی سازی، تولید شده که این امر افتخاری برای صنعت و اقتصاد کشور است.

محمدرضا معتمد مدیر عامل شرکت ایکاپ با بیان این مطلب گفت: این میزان ساخت داخلی سازی محصول بالاتر از الزامات تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و هم اکنون علاوه بر تولید آزمایشی خودرو تست های آن نیز انجام شده و تاییده داخلی سازی 61.67 درصد برای آن گرفته شده است.

وی با اشاره به این که سازندگان داخلی در حال حاضر تولید آزمایشی قطعات را آغاز کرده اند، افزود : امیدواریم طبق برنامه بتوانیم مجوزهای قانونی خود را تا پیش از پایان امسال دریافت کرده و تولید انبوه خودرو 301 را تا قبل از شهریور ماه سال آینده آغاز کنیم.

معتمدتاکید کرد: شرکت ایکاپ در حال انجام تعهدات خود درقبال مشتریان ثبت نامی خودروهای 2008 است و وضعیت خدمات پس از فروش این خودرو بسیار خوب ارزیابی می شود.

منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها