کد خبر : 51331

تیبا جانشین پراید نشد

تیبا جانشین پراید نشد

تیبا جانشین پراید می شود؟ این سوالی است که بازار خودرو جواب قانع کننده ای برای آن ندارد. افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر باعث اوج گیری قیمت تیبا شده است. به گونه ای که این خودرو اکنون از دسترس بسیاری از اقشار نیازمند خودرو خارج شده است.

به گزارش خودروتک، فاصله نسبتا نزدیک قیمت پراید و تیبا در چند ماه گذشته به گونه ای بود که می شد گفت تیبا در حال جانشینی پراید به عنوان یک خودرو اقتصادی و قابل دسترس برای قشر زیادی از متقاضیان خودرو است.

اما روند کنونی قیمت خودرو به گونه ای است که اگر چه بعد از پراید ، تیبا ارزانترین خودرو صفر کیلومتر در بازار است اما سطح قیمت آن به گونه ای است که نمی توان آن را خودرویی در دسترس همه متقاضیان دانست.

از سوی دیگر تبدیل شدن خودرو به یک کالای سرمایه ای باعث شده تا کاهش تقاضا نیز تاثیری در بر افزایش قیمت نداشته باشد و به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، قیمت خودرو این روزها از قیمت ارز تبعیت می کند.

در این شرایط به نظر می رسد وظیفه خودروسازان سنگین تر از گذشته شده است و باید تلاش بیشتری در تولید و عرضه خودرو داشته باشند. به یقین شرایط کنونی بازار خودرو نیازمند یک تلاش جهادی در عرصه تولید خودرو است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها