کد خبر : 50787

علت ارائه طرح تبدیل وانت آریسان به سواری سمند مشخص شد

علت ارائه طرح تبدیل وانت آریسان به سواری سمند مشخص شد

ارائه طرح تبدیل خودرو به دلیل مشکلات یا توقف تولید برخی خودروها در یک سال اخیر چیز عجیبی نیست اما طرح تبدیل وانت آریسان به خودرو سمند موضوع جالب توجهی به حساب می آید.

به گزارش خودروتک، طرح تبدیل خودرو سواری به سواری شاید چندان عجیب نباشد اما اینکه خودرو وانت که اساسا یک خودرو کار به حساب می آید به یک خودرو سواری تبدیل شود این سوال را مطرح می کند که علت ارایه این طرح تبدیل چیست.

برخلاف طرح تبدیل خودروهایی که تولید آنها به دلیل تحریم متوقف شد یا کاهش شدید تولید داشته اند، طرح تبدیل وانت آریسان به خودرو سواری سمند نه به دلیل موانع تولید بلکه به دلیل عدم تکمیل وجه از سوی متقاضیان است.

قیمت کارخانه وانت آریسان 120 میلیون و 560 هزار تومان است اما قیمت سمند LX در کارخانه 94 میلیون و 700 هزار تومان.

در این راستا ایران خودرو برای مشتریانی که حواله وانت آریسان با موعد تحویل مهرماه در اختیار دارند ولی امکان تسویه حساب برای آنها مقدور نیست محصولات جایگزین معرفی کرده است.

در این اطلاعیه این طرح تبدیل آمده است امکان تولید و تحویل وانت آریسان براساس تعهدات فراهم است اما برای آن دسته از مشتریانی که امکان تسوبه این محصول را ندارند خودروی جایگزین(سمند ال ایکس)"با موعد تحویل مهرماه" معرفی شده است.

طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیرطبق قرارداد بطور مکانیزه  محاسبه خواهد شد .

لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

- تکمیل فرم تبدیل قبل ازتبدیل سیتریکسی توسط مشتریان الزامی است.

- شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت،نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.

- مجددا تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در معاونت فروش با مراجعه مشتری وجود ندارد.

" زمان و تاریخ فعالسازی این اطلاعیه از ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 99.06.30 تا روز پنجشنبه 99/07/03  است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها