کد خبر : 50735

ماجرای تاخیر عجیب در تحویل خودرو دنا پلاس

ماجرای تاخیر عجیب در تحویل خودرو دنا پلاس

به گفته خریداران دنا پلاس، ایران خودرو مبلغ ۸۰ میلیون تومان برای فروش این خودرو دریافت کرده، اما خودرویی تحویل نداده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته شرکت ایران خودرو اقدام به ثبت نام خودرو کرد و در میان اسامی خودروهای ثبت نامی، دنا پلاس هم وجود دارد.

بسیاری از افراد در این طرح شرکت کردند اما هنوز دعوت نامه ای برای آنها صادر نشده است.

متقاضیان خرید دنا پلاس با وعده تحویل فروردین ۹۹ اقدام به پیش خرید کرده اند اما هنوز خبری از تحویل این خودرو نیست.

یکی از متقاضیان خرید خودروی دنا پلاس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ۶ ماه از دعوت نامه دنا پلاس اتومات گذشته است. چرا شرکت ایران خودرو دعوت نامه را صادر نمی کند؟ برای خودرویی که موعد تحویل آن فروردین ۹۹ بود باید اسفند ۹۸ دعوت نامه صادر می شد و خریداران فروردین ۹۹ خودروهای ثبت نامی را تحویل می گرفتند.

یکی دیگر از متقاضیان خودرو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: دعوت نامه خودرو دنا تیپ یک ثبت نامی سی ام مرداد ماه سال ۹۷ که قرار بود مهر ماه ۹۸ صادر شود، اواخر آذر ماه ۹۸ صادر شد و موفق به تکمیل وجه آن نشدم.

او گفت: منتظر بودم حداکثر سه تا چهار ماه دیگر خودرو به دستم برسد که متاسفانه با پیگیری و تماس‌های مکرر با شرکت، نتیجه‌ای حاصل نشد و امروز از نمایندگی تماس گرفتند و چهل میلیون تومان اضافه تر نسبت به دعوتنامه قبلی از من طلب کردند تا خودرو را شصت روزه تحویل دهند.

یکی دیگر از متقاضیان خودرو گفت: خودرو ثبت نامی من دنا معمولی بود که زمان تحویل آن طبق قرارداد ۱۴ ماه بعد از ثبت نام بود.

وی گفت:زمان صدور دعوت نامه سه ماه بعد از موعد تحویل طبق قرارداد با موعد تحویل ۴۵ روزه بود که هنوز با گذشت هشت ماه خودرویی تحویل داده نشده است.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص زمان تحویل خودروی دنا پلاس گفت:تاکنون ۲ هزار دستگاه خودروی دنا پلاس اتوماتیک و دنا پلاس معمولی تجاری سازی شده است.

او بیان کرد: مشکلی در تولید این خودرو وجود ندارد و در نظر داریم تا آبان ماه معوقات را به صفر برسانیم.

مقیمی با بیان اینکه قابلیت تولید بیشتر دنا پلاس وجود دارد،گفت:پس از تحویل خودروهای ثبت نامی، روند تولید را افزایش خواهیم داد.

یکی دیگر از متقاضیان خودرو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دنا پلاس اتوماتیک ثبت نام کردم که تاریخ قرادادم ۱۸ خرداد ۹۸ است. قرار بود اردیبهشت این خودرو را تحویل دهند که متاسفانه هنوز تحویل نداده اند، چندبار با شرکت تماس گرفتم که اعلام کردند تحویل خودرو با تاخیر انجام می شود.

یکی دیگر از متقاضیان خودرو در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت:۲ سال قبل خودروی دنا  ثبت نام کردم. تحویل آن بهمن ۹۸ بود.  تاریخ ۱۰ فروردین ۹۹ دعوت نامه برای تکمیل وجه به دستم رسید اما تا امروز خبری تحویل خودرو نیست.پیامکی از طرف شرکت ارسال شد که اگر تمایل دارید خودروی جایگزین دریافت کنید.

یکی دیگر از متقاضیان خودرو گفت:خرداد ماه سال گذشته دنا پلاس اتوماتیک ثبت نام کردم که تحویل آن تیر  ۹۹ بود، هنوز این خودرو تولید نشده است.

گفتنی است،افراد زیادی با باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفتند و خواستار پیگیری زمان تحویل خودروهای دنا پلاس از شرکت ایران خودرو بودند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها