کد خبر : 50035

افزایش «دبه» کنندگان در بازار خودرو / برگشت 6 میلیونی قیمت پراید 111

افزایش «دبه» کنندگان در بازار خودرو / برگشت 6 میلیونی قیمت پراید 111

وضعیت قیمت خودرو به گونه ای شده که موجب یک اتفاق غیراخلاقی در معامله را افزایش داده است. این روزها بر تعداد فروشندگان خودرو که از معامله پشیمان شده و قرارداد فروش را فسخ یا به اصطلاح بازار در معامله «دبه» می کنند افزایش یافته است. مساله ای که رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو نیز به آن اشاره کرده است.

به گزارش خودروتک، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران در گفتگو با تجارت نیوز از فسخ معاملات خودرو خبر داد و گفت: در چند هفته اخیر فسخ معاملات خودرو از سوی فروشندگان تشدید شده است. کسانی که خودروهای‌ خود را می‌فروشند بعد از ساعتی از فروش خودروی خود منصرف می‌شوند.

سعید موتمنی افزود: البته قیمت امروز خودرو نسبت به روز گذشته بین پنج میلیون تومان ارزان شده است. علت کاهش قیمت خودرو نیز این است، کسانی که در این شرایط شیطنت می‌کردند در بازار خودرو عقب‌نشینی ‌می‌کنند.

او به علت کاهش قیمت خودرو اشاره کرد و گفت: قیمت خودرو در چند روز اخیر به طور مصنوعی بالا رفته بود و حالا حباب قیمت‌ها ترکیده است. امروز قیمت خودرو  پژو207 به 273 میلیون تومان رسیده است. پراید 111 به قیمت 102 میلیون تومان رسید (کاهش 6 میلیون تومانی).

پرشیا هم با قیمت 182 میلیون تومان معامله شده است. تیبا دو نیز 125 میلیون تومان است. تیبا صندوق معمولی نیز با قیمت 109 میلیون تومان خرید و فروش شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها