کد خبر : 50013

ماجرای دپوی حدود ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در بابل چیست؟ (عکس)

ماجرای دپوی حدود ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در بابل چیست؟ (عکس)

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران: هم اکنون در پارکینگ این شرکت حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی ناقص و هزار و ۳۰۰ دستگاه هم در مرحله صدور پلاک و بارگیری است.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران در واکنش به انتشار تصاویری از دپوی خودرو‌ها در شرکت ایران خودرو مازندران، گفت: حدود یکماه قبل فیلمی مبنی بر دپوی خودرو‌های تولیدی شرکت در زمین‌های کشاورزی مردم منتشر شد که همان زمان با حضور خبرنگاران صدا و سیما مشخص شد این خودرو‌ها در پارکینگ این شرکت قرار دارند.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه تصاویری که مربوط به یک ماه قبل بود مجددا امروز در رسانه‌ها مطرح شده است، افزود: از اول تیر به دستور پلیس راهور هیچ خودروی بدون پلاکی نباید از شرکت خارج شود و خودرو‌ها پس از تولید، اختصاص سند، و پلاک و تایید مدارک خودرو زمانی که تولید می‌شود و بعد از تجاری شدن سریعا سند اختصاص می‌یابد، پلاک و مدارک خودرو باید از سوی پلیس راهور بصورت حضوری و یا حمل تحویل مشتریان می‌شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران با بیان اینکه از اول تیرماه تا زمان عملیاتی شدن این فرایند و در طول حدود ۳ هفته خودرو‌ها از شرکت‌های تولید خارج نشده بود، افزود: روند تحویل‌دهی خودرو‌ها از مرداد ماه به روال طبیعی بازگشت و، چون روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در این شرکت تولید می‌شود تا خودرویی از کارخانه خارج می‌شود سریعا خودرو‌های تولیدی جایگزین می‌شوند.

دپوی خودرو در ایران خودرو مازندران

او گفت: حدود ۱۴ هزار دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون در این شرکت تولید و حدود ۱۰هزار و ۵۰۰ دستگاه نیز تحویل مشتریان شد.

حسینی نژاد افزود: هم اکنون در پارکینگ این شرکت حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی ناقص و هزار و ۳۰۰ دستگاه هم در مرحله صدور پلاک و بارگیری است .

او با بیان اینکه قرار بود دو هزار دستگاه خودروی دپو شده در این شرکت به تدریج تا پایان شهریور از پارکینگ خارج شود گفت: محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای به دلیل تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شلوغی جاده‌ها سبب شد ۲ روز تریلر‌ها اجازه بارگیری نداشته باشند و دو روز هم با تعداد بسیار محدودی توانستیم خودرو را ارسال کنیم که اگر این محدودیت‌ها وجود نداشت حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو بیشتر تحویل مشتریان می‌شد.

دپوی خودرو در ایران خودرو مازندران

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران افزود: متأسفانه محدودیت‌های زیاد جاده سوادکوه در تعطیلات، مشکلاتی را برای تأمین قطعات و ارسال محصول ایجاد می‌کند.

او در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای تسریع در تحویل این خودرو‌ها به بازار در نظر گرفته شده است، گفت: برای تسریع در تحویل‌دهی خودرو با مشتریانی که در شهر‌های شمالی هستند تماس گرفته می‌شود تا در صورت تمایل برای دریافت خودرو مستقیم به سایت مراجعه کنند.

دپوی خودرو در ایران خودرو مازندران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها