کد خبر : 49422

قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس اعلام شد

قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس اعلام  شد

قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازار آزاد مشخص شد. مدیران خودرو هاچ بک MVM 315 Plus را به بازار عرضه کرد و اکنون قیمت بازار آن توسط دلالان مشخص شد.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی ام وی ام در ایران به تازگی مراحل تحویل خودرو ام وی ام ۳۱۵ پلاس به مشتریان را شروع کرده و مدل‌های پلاک شده این هاچ بک کراس چینی را به نمایندگی‌های خود آورده است. در همین راستا دلالان قیمت این خودرو چینی را برای بازار آزاد مشخص کردند.

خودرو ام وی ام ۳۱۵ پلاس – MVM 315 Plus مدتی قبل با قیمت قطعی ۲۹۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۳۰ تا ۴۵ روزه توسط مدیران خودرو به مشتریان عرضه شد و امکان فروش اقساطی این خودرو نیز امکان‌پذیر بود. اکنون با توجه به این که این هاچ بک کراس چینی به مشتریان عرضه شده است، دلالان قیمت آن را در بازار آزاد اعلام کردند.

تعیین قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازار آزاد

بر اساس آگهی‌هایی که توسط دلالان و سرمایه‌گذاران در فضای مجازی منتشر شده است، برخی از مالکان مدل‌های صفر کیلومتر MVM 315 Plus برای آن قیمت ۳۱۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان را در نظر گرفتند. گفتنی است تاکنون این خودرو با این قیمت معامله نشده و این قیمت‌ها فقط در آگهی‌ها درج شده است.

این نوع از قیمت‌گذاری در حالی انجام شده است که برخی از نمایشگاه‌داران تهرانی و وبسایت‌های فروش خودرو برای MVM 315 Plus قیمت ۲۸۰ میلیون تومان را در بازار آزاد در نظر گرفته‌اند. در حقیقت برخی نمایندگی‌های مدیران خودرو برای جذب نقدینگی بیشتر و سریع‌تر، کمیسیون فروش خود را کاهش داده‌اند تا این خودرو با قیمتی کمتر از قیمت کارخانه به مشتریان عرضه شود. نمایندگی‌های مدیران خودرو چند سالی است که برای فروش آسان‌تر محصولات از طرح تخفیف روی حق کمیسیون خود استفاده می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها