کد خبر : 49319

واکنش سایپا به ویدئوی پیش فروش خودرو در لبنان

واکنش سایپا به ویدئوی پیش فروش خودرو در لبنان

گروه خودروسازی سایپا در واکنش به انتشار فراگیر گزارش خبری، ویدئویی شبکه الجدید لبنان از فروش محصولات این خودروساز در کشور لبنان اعلام کرد که این ویدئو مربوط به سال ۹۵ است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپا، در سال‌های گذشته گروه خودروسازی سایپا در جهت توسعه بازارهای صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور، فروش محصولات خود در کشورهای دیگر را در دستور کار قرار داده و با همکاری شریک تجاری خود در لبنان تعدادی از محصولات سواری و تجاری خود را در بازار این کشور عرضه کرد.

شبکه الجدید لبنان در گزارشی که چهار سال پیش از نمایندگی سایپا در این کشور تهیه کرد، به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودروها به شهروندان لبنانی در آن سال‌ها پرداخت اما ویدئوی این گزارش در روزهای اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه‌های اجتماعی کشور بازنشر شده است.

براساس اعلام سایپا قیمت محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۵ در کشور لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹ هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان جهت مشتریان لبنانی متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است. آنچه که در گزارش شبکه الجدید در سال ۹۵ توسط نماینده سایپا در لبنان بیان می‌شود این است که هر شهروند لبنانی که ماهیانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می‌کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت و لذا می‌تواند این خودروها را به صورت اقساطی از طریق بانک‌های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.

گروه خودروسازی سایپا درخصوص اطلاعات و توضیحات نادرستی که به همراه این ویدئو منتشر شده نیز از هموطنان عزیز می‌خواهد که بدون اطمینان از درستی محتوا، هیچ پیامی را باور و بازنشر نکنند. زیرا تفسیرهای این چنینی در فضای مجازی بعضاً یا از روی عدم آگاهی و اشتباه و یا عامدانه و در راستای اهداف سیاسی و ضدامنیتی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها