کد خبر : 48288

ورود به عصر اسپرت سازی با رونمایی از S جدید سایپا

ورود به عصر اسپرت سازی با رونمایی از S جدید سایپا

سایپا به هفته گذشته به طور رسمی اسپرت ترین خودرو خود را رونمایی کرد. کوییک S خودرو ارتقا یافته ای است که به نظر می رسد خوش تیونینگ هم باشد.

به گزارش خودروتک، شرکت خودروسازی سایپا با عبور از عصر پرایدسازی به سمت یک سبد متنوع از محصولات حرکت کرده است که نشان می دهد این شرکت دیگر نمی خواهد در صنعت خودرو کشور یک اقتصادی ساز صرف باشد.

خودروهای جدیدی مانند شاهین و کراس اوور SP100 در کنار مدل های ارتقا یافته کوییک و ساینا در صورت تیراژ خوب و عرضه مطلوب به بازار می توانند سهم بازار بهتری برای سایپا فراهم آورند. طراحی و تولید کوییک اس یکی از پروژه های ارتقا سایپا است که به نظر می رسد خوب جواب بدهد.

بازار خودرو کشور همواره از یک بی توجهی به خودروهای جوان پسند رنج برده است. کوییک اس می تواند تا حد زیادی توجه این قشر را به خوب جلب کند.

جدای از امکاناتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است، تغییراتی که در ظاهر خودرو داده شده، ظاهر آن را تهاجمی و اسپرت کرده است. در مراسم رونمایی از کوییک اس، یک نمونه تیونینگ شده این خودرو نیز به نمایش گذاشته شد که تاکید بیشتری روی جنبه های اسپرت این کوییک جدید به حساب می آید.

آپشن ها و امکانات خودرو کوییک S

آپشن ها و امکانات خودرو کوییک اس کوییک S

تیونینگ کوییک اس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها