کد خبر : 47846

زمان عرضه خودرو سایپا شاهین به بازار مشخص شد

زمان عرضه خودرو سایپا شاهین به بازار مشخص شد

قائم مقام مدیر گروه خودرو سازی سایپا در حوزه فروش: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده خودرو شاهین در موعد مقرر یعنی زمستان امسال وارد بازار می‌شود.

به گزارش خودروتک، مجید باقری خوزانی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما افزود: کسانی که برای دریافت این خودرو ثبت نام کرده اند می‌توانند محصول خود را در موعد مقرر دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه خودرو شاهین روی پلتفرم اختصاصی گروه سایپا طرحی شده است یک خودروی کاملا​ ً​داخلی است و استقبال خوبی در مرحله پیش فروش از محصول شاهین شده، گفت: باتوجه به اینکه هنوز قیمت نهایی شاهین را از شورای رقابت دریافت نکردیم بعد از مشخص شدن قیمت و تیپ بندی؛ شاهین عرضه خواهد شد.

آقای باقری گفت: کسانی که ثبت نامه کرده اند می‌توانند براساس انتخاب تیپ تکمیل وجه انجام دهند.

قائم مقام مدیر گروه خودرو سازی سایپا در حوزه فروش وخدمات پس از فروش افزود: براساس بخشنامه‌های ثبت نامه قیمت علی الحساب شاهین را ۸۰ میلیون اعلام کردیم، اما قیمت نهایی بعد از اعلام شورای رقابت مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدد پیش فروش معمولا ۵۰ درصد قیمت خودرو است افزود: تاکید می‌کنیم برای این خودرو علی الحساب دریافت کرده ایم.

آقای باقری گفت: بعد از عید غدیر خم اولین محصول ساینا S را تولید می‌کنیم و به زودی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می‌دهیم، اما قیمت این محصول نیز بعد از نهایی شدن در شورای رقابت اعلام می‌شود.

قائم مقام مدیر گروه خودرو سازی سایپا در حوزه فروش وخدمات پس از فروش افزود: دیروز ۴ محصول سایپا را با قرعه کشی عرضه کردیم و مهلت تکمیل وجه این محصولات بعد از اعلام اسامی از ساعت ۱۲ امروز در سایت رسمی سایپا اطلاع رسانی می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها