کد خبر : 46942

خودروی جدید چینی که رقیب پژو 207 می شود | مشخصات فنی

خودروی جدید چینی که رقیب پژو 207 می شود | مشخصات فنی

ام وی ام ۳۱۵ پلاس به عنوان مدل فیس لیفت هاچ بک معروف مدیران خودرو در راه بازار ایران است. این خودرو چینی رقیب جدیدی برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی ام وی ام در ایران، در سال ۱۳۹۱ خودرو ام وی ام ۳۱۵ را روانه بازار کرد.

پس از آن در سال ۹۳ مدل فیس لیفت آن به بازار عرضه شد و شرکت مدیران برای جذب مشتری بیشتر در سال ۹۴ نیز مدل اسپرت آن را عرضه کرد.

در طی این سال‌ها، ام وی ام ۳۱۵ توانست به فروش خوبی دست پیدا کند و در همین راستا مدیران خودرو به دنبال عرضه سومین فیس لیفت این خودرو چینی به بازار کشور است.

مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام 315 پلاس

فیس لیفت سوم ام وی ام ۳۱۵ با پسوند پلاس به بازار عرضه خواهد شد که در نمای جلو آن تغییراتی اعمال شده است. طراحان طرح سپر جلو و جلو پنجره را مدرن‌تر کرده‌اند که همین موضوع در تغییر چهره آن نقش به سزایی داشته است. در نمای کناری نیز رینگ‌های ۱۵ اینچی با طراحی جدید به چشم می‌خورند. همچنین اکنون روی آینه‌های جانبی این خودرو راهنما نیز وجود دارد.

هنگام ورود به کابین شاهد شباهت‌های زیادی به کابین ام وی ام ایکس ۲۲ خواهیم بود. طراحان داشبورد، صندلی‌ها و رنگ پوشش داخلی را در این خودرو تغییر داده‌اند و اکنون ارگونومی صندلی‌ها راحتی بیشتری را به همراه دارد. همچنین پوشش چرمی دو رنگ آن نیز باعث جذابیت کابین شده است.

ام وی ام 315 پلاس

یک موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار نیروی این خودرو را تامین می‌کند. قدرت تولید شده از موتور نیز توسط گیربکس ۴ سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که به طور کلی بین موتور و گیربکس هماهنگی راضی کننده‌ای وجود دارد.

از آپشن‌های این خودرو چینی می‌توان به سیستم ESP (کنترل پایداری الکترونیکی)، سیستم کنترل فشار باد تایرها، کروز کنترل، فرمان برقی و سانروف برقی اشاره کرد که آن را نسبت به قبل پیشرفته‌تر نشان می‌دهد و اکنون می‌تواند با رقبای خود در بازار ایران به خوبی به رقابت بپردازد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها