کد خبر : 46637

سرانجام خبر خوب برای خریداران سوزوکی ویتارا

سرانجام خبر خوب برای خریداران سوزوکی ویتارا

اسکویی گفت: حدود ۴۰ دستگاه خودرو‌ی سوزوکی معوق، به زودی تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسکویی مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودرو‌های سوزوکی که در گذشته ثبت نام شده، در حال تحویل است و اکنون حدود ۴۰ دستگاه تحویل داده نشده که در تلاش هستیم این تعداد را هم تحویل دهیم.

او بیان کرد: شرایط تولید انبوه کا ١٣٢ دیده شده است، تعداد عرضه بسیار بالا خواهد بود و شرایطی هم فراهم شده است که این محصول بتواند در حوزه تولید و فروش، با محصولات دیگر رقابت کند.

مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص قرعه کشی محصولات ایران خودرو، گفت: شرایطی که برای پیش فروش خودرو گذاشته شده است برای این منظور است که متقاضیان واقعی بتوانند ثبت نام کنند و نیاز افراد رفع شود. شرایط قرعه کشی کاملا استاندارد است و با نظارت مسئولان اجرائی برگزار می‌شود.

اسکویی گفت: بی شک این خودروها در زمان اعلام شده تحویل مشتری خواهند شد و مشکلی در تحویل وجود ندارد. مجموعه تعهدات معوق ایران خودرو از شهریور ماه سال گذشته که حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو بوده، به ۵۰ هزار دستگاه کاهش یافته است.

او افزود: با توجه به پشتیبانی تولید و زنجیره تامین، گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به نیاز مشتریان سرعت عرضه محصولات به روز را افزایش داده است.

اسکویی اظهار کرد: خودرو در زمان خود تحویل مشتری داده خواهد شد و مشکلی در تحویل وجود ندارد. خودروی دنا پلاس توربو در اولویت تحویل کالا هستند.

او گفت: خودروی هایما به دلیل خارجی بودن مشخص نیست چه زمانی تحویل داده خواهد شد، اما خودروهای سوزوکی و اچ سی کراس در اولویت تحویل قرار دارند، البته تعداد آن‌ها بسیار کم هستند و به زودی تحویل داده خواهند شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: تفاوت‌های چشم گیری بین دو محصول K۱۳۲ و دنا پلاس توربو اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها