کد خبر : 45815

خبر خوب گازوئیلی برای راننده کامیون ها

خبر خوب گازوئیلی برای راننده کامیون ها

سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نفت گازسوز بر اساس کاربری‌های مختلف از اول تیر ماه، حدود ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خودروتک به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، آقای مهران قربانی  با بیان این خبر گفت:به منظور بهبود در قواعد برداشت سوخت در حمل و نقل جاده‌ای با رویکرد حمایت از رانندگان قانون‌مدار، سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نفت گازسوز بر اساس کاربری‌های مختلف از اول تیر ماه، حدود 20 درصد افزایش یافت.

معاون حمل و نقل این سازمان حمل و نقل جاده ای افزود:این افزایش سقف با هدف رضایتمندی رانندگان، کاهش معطلی در جایگاه ها، افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل، افزایش ظرفیت حمل به ویژه در خصوص بارگیری‌های ویژه حمل تره بار، ماهی و جوجه یک روزه اعمال شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به کاهش 5 درصدی سهمیه سوخت پایه برای ناوگان باربری زیر 10 تن و کاهش 10 درصدی برای ناوگان بالای 10 تن، خواهشمند است رانندگان فعال و قانون‌مدار حمل و نقل برون شهری نسبت به رعایت مقررات و دریافت اسناد حمل (بارنامه) اهتمام و دقت کافی به عمل آورند تا سهمیه سوخت عملکردی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

افزایش 20 درصدی سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نفت گاز سوز براساس کاربری‌های مختلف مطابق با جدول زیر قابل بهره برداری است:

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها