کد خبر : 45731

اولین ملاقات با محصول جدید ایران خودرو

اولین ملاقات با محصول جدید ایران خودرو

استفاده از ترکیب اعداد و حروف برای نامگذاری خودروها امری رایج در صنعت خودرو جهان است. اما قطعا خودرو جدید ایران خودرو قرار نیست با نام K132 به بازار بیاید. به هر حال محصول جدید ایران خودرو بالاخره بدون نام و با همان نام پروژه ای رونمایی شد.

به گزارش خودروتک، خودرو پژو 301 اگر چه برای خودروساز نانی نداشت و برای مصرف کننده هم محصول در دسترسی نشد، اما از کنارش قرار است سه خودرو بیرون بیاید که اولین آنها همین K132 است.

در سالی که سایپا شاهین را روانه بازار می کند، ایران خودرو نیز با K132 به میدان خواهد آمد. خودرویی که قرار است تولید آن از شهریور ماه و با تیراژ 70 دستگاه در روز آغاز شده و رفته رفته افزایش پیدا کند. خودرویی که دیروز رونمایی شد دارای گیربکس دستی بود اما K132 نسخه اتوماتیک هم خواهد داشت.

نمای جلو خودرو به خصوص چراغ ها شاید کمی شما را به یاد خودرو دنا بیاندازد، اما در نمای عقب خودرو، یک طراحی اورجینال و پیشرو را در میان محصولات داخلی می بینیم. استفاده گشاده دستانه از چراغ LED در نمای عقب خودرو ظاهری زیبا به K132 بخشیده است.

در طراحی داخلی کابین اما در بخش جلو داشبورد جای کار بیشتری وجود داشت و این انتظار وجود دارد که طراحی داخلی خودرو نیز به اندازه طراحی بیرونی خودرو چشمگیر باشد.

خودرو K132 در نمونه گیربکس دستی قرار است با یک موتور 1600 سی سی به قدرت 115 اسب بخار عرضه شود. حجم موتور مدل اتوماتیک اندکی بیشتر خواهد بود.

خودرو K132 محصول جدید ایران خودرو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها