کد خبر : 4512

واکنش وزیر صنعت به قراردادهای فروش قطعی خودرو

واکنش وزیر صنعت به قراردادهای فروش قطعی خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت خودروسازان، گفت: خودروسازان باید به تعهدات خود در قبال قرارداد‌های فروش قطعی عمل کنند.

به گزارش خودروتک، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست ویژه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از جریان تولید و اشتغال در کشور، گفت: ما برای حمایت از این حوزه برنامه‌های مدونی داریم و قطعا از این بخش پشتیبانی لازم صورت می‌گیرد.

رحمانی با اشاره به شرایط خودروسازان و رویکرد آن‌ها در قبال فروش خودرو به مشتریان، گفت: من از آغاز زمان وزارتم بر این مسئله تاکید کرده ام که خودروسازان باید به تعهدات خود در قرارداد‌های فروش قطعی عمل کنند و در این رابطه قرارداد فروش قطعی ملاک است البته قرارداد‌های پیش فروش که براساس آن به قیمت روز خودرو تحویل می‌شود متفاوت است.

وی با اشاره به فرصت‌های پیش آمده برای صادرات محصولات داخلی، گفت: در شرایط کنونی ما نگران قاچاق محصولات و تولیدات داخل کشور به خارج از کشور هستیم، به طور مثال محصولاتی مانند سوخت و مواد غذایی به خارج از کشور قاچاق می‌شوند که باید با آن مقابله شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت: من در حمایت از تولید و در مبارزه با فساد هیچ مماشاتی ندارم و در این راستا تشکیل سامانه نظارتی بسیار ضروری و حیاتی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها