کد خبر : 4456

موتورسیکلت و خودروهای بابک زنجانی مزایده شد + سند

موتورسیکلت و خودروهای بابک زنجانی مزایده شد + سند

خودروها و موتورسیکلت‌های بابک زنجانی به مزایده گذاشته می‌شوند.

به گزارش خودروتک، 4 خودرو و 2 موتورسیکلت از اموال بابک زنجانی به ارزش جمعی 5.7 میلیارد به مزایده گذاشته خواهد شد.

براساس آگهی عمومی منتشرشده در صفحه دوم روزنامه همشهری امروز (دوشنبه 28 آبان) 6 دستگاه از خودروها و موتورسیکلت‌های بابک زنجانی به مزایده گذاشته خواهد شد.

در این مزایده که روز 10 آذرماه برگزار می‌شود نام دو دستگاه‌ ب‌ام‌و، یک دستگاه پورشه، یک دستگاه وانت زامیاد و دو موتورسیکلت دیده می‌شود. گران‌ترین خودرو این مجموعه یک دستگاه پورشه پانامرا 2012 است که مبلغ پایه کارشناسی آن 1.5 میلیارد تومان برآورد شده است. ارزان‌ترین خودرو فهرست نیز یک وانت زامیاد یخچال دار است که 35 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در اموال بابک زنجانی در این مزایده دو خودروی ب‌ام‌و نیز دیده می‌شود. اولی 750LI مشکی، مدل 2011 با حجم پیشرانه 4.4 لیتری است که قیمت پایه آن 1.3 میلیارد تومان برآورد شده است. دومی نیز یک X6 سفید صدفی مدل 2011 است که یک میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

دو موتورسیکلت بسیار گران‌قیمت از اموال بابک زنجانی هم در این فهرست وجود دارد. هیچ‌کدام از این موتورسیکلت‌ها پلاک‌گذاری نشده‌اند و دردسر پلاک‌گذاری آن (که در ایران تقریباً غیرقانونی است) با خریدار است.

اولی یک هوندا «گلد وینگ» مدل 2012 سیاه‌رنگ است که پیشرانه‌ای 6 سیلندری به حجم 1.8 لیتری دارد. این موتورسیکلت 800 میلیون قیمت‌گذاری شده است. مدل دیگر سوزوکی 4 سیلندر 1.3 لیتری سفید به تولید سال 2003 است که قیمت پایه آن را 900 میلیون در نظر گرفته‌اند.

این 6 دستگاه مجموعاً 5 میلیارد و 685 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

منبع: همشهری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها