کد خبر : 44185

قیمت خودرو 99 چه شد؟

قیمت خودرو 99 چه شد؟

در شرایطی که بحث روز خودرو اکنون فروش فوق العاده است و بیشتر توجه ها به فروش خودرو توسط قرعه کشی معطوف شده، به نظر می رسد ابلاغ قیمت خودرو 99 مغفول مانده است. مساله ای که در جای خود اهمیت زیادی برای تنظیم بازار خودرو دارد. به خصوص که شرایط جدیدی نیز برای قیمت خودرو در بازار در نظر گرفته شده که نیازمند ابلاغ قیمت خودرو 99 از سوی نهاد مسئول است.

به گزارش خودروتک، بازار خودرو این روزها رکود بزرگی را تجربه می کند. رکودی که از یک سو به دلیل افزایش قیمت خودرو رقم خورد و باعث شد تا تقاضای واقعی از بازار پا پس بکشد و از سوی دیگر به دلیل انتظار برای ابلاغ قیمت جدید کارخانه خودرو است.

شرایط کنونی در وضعیت عدم ابلاغ قیمت خودرو 99 ، هم فروشندگان و هم خریداران را در وضعیت آچمز قرار داده است. اتفاقی که تداوم آن به سود چرخه اقتصاد و کسب و کار نیست. به هر ترتیب بخشی از مردم از فعالیت در بازار خودرو کسب درآمد می کنند و این بخش نیز باید به مانند دیگر بخش ها فعالیت منطقی خود را داشته باشد.

از آنجا که این تصمیم گرفته شده که قیمت خودرو در بازار فقط 10 درصد بیشتر از قیمت های مصوب کارخانه باشد، اکنون اعلام قیمت جدید خودرو اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که خریداران منتظرند تا ببینند آیا قیمت خودرو در بازار با این فرمول اختلاف قیمت 10 درصدی تحقق پیدا می کند یا خیر.

هر چند آنچه در نهایت بساط دلالان خودرو و قیمت سازی را جمع خواهد کرد، عرضه کافی خودرو به بازار از سوی خودروسازان است، اما تشدید نظارت روی فروشندگان خودرو نیز می تواند تا حد زیادی شرایط ترکیدن حباب قیمت خودرو را فراهم کند.

در حال حاضر تنها قیمت جدید 11 خودرو فروش فوق العاده اعلام شده است و بازار به شدت منتظر اعلام قیمت تمامی خودروها از سوی نهاد قیمت گذار است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها