کد خبر : 43841

کدام خودروها احتکار شده محسوب می شوند؟

کدام خودروها احتکار شده محسوب می شوند؟

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از برخورد پلیس با خودروهای شماره‌گذاری نشده در محیط خارج از کارخانه خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احتکار خودرو در برخی از پارکینگ ها و انبارها گفت: برابر مقررات هیچ خودرویی بدون آنکه شماره‌گذاری شود اجازه خروج از کارخانه را ندارد و از این رو اگر پلیس در جایی خارج از کارخانه خودرویی شماره گذاری نشده را ببیند در حکم احتکار بوده و با آن برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به محل هایی ممکن است برای نگهداری چنین خودروهایی انتخاب شوند، گفـت: پلیس اجازه نخواهد داد که در شرایط فعلی  افراد سودجو بخواهند به قیمت احتکار و ... اقدام به اخلال در بازار کنند و قطعا هرفضایی هم که چنین تخلفی در آن رخ دهد پلمب خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از مردم نیز خواست که در این خصوص با پلیس همکاری کنند و گفت: از مردم می‌خواهیم که درصورت مشاهده انبارها و پارکینگ‌هایی که خودروهای شماره گذاری نشده در آن نگهداری می‌شود، موضوع را حتما به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ مرادی که به افرادی که ممکن است پارکینگ یا بخشی از فضای در اختیارشان را هم به افراد سودجو برای احتکار خودرو اجاره دهند هم گفت: این افراد باید بدانند که نگهداری خودروهای شماره گذاری نشده در خارج از محیط کارخانه حکم احتکار را خواهد داشت و آنان نیز در این اقدام شریک خواهند بود، از این رو لازم است مسئولان چنین فضاهایی هوشیاری خود را حفظ کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها