کد خبر : 43646

جدیدترین قیمت پراید فاکتور شده توسط سایپا اعلام شد

جدیدترین قیمت پراید فاکتور شده توسط سایپا اعلام شد

مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا با اشاره به اینکه طی پژوهش های به عمل آمده مشخص شد که در سال گذشته نیاز واقعی بازار کشور به خودرو ۹۰۰ هزار دستگاه بود گفت: هر دو خودروساز حدود ۸۳۳ هزار خودرو را تولید کردند این در حالی بود که با شرایط سخت تحریم مواجه بودیم.

به گزارش خودروتک، باقری با اشاره به اینکه در کنار نیاز واقعی کشور شاهد نیاز کاذب هستیم که حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد است ادامه داد : تجربه تاریخی نشان می‌دهد که خودرو از کالای مصرفی به کالای سرمایه ای تبدیل شده و لذا در این رابطه نقش واسطه ها پررنگ می شود .

او با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری خودرو باید به گونه ای منصفانه باشد تا خودروسازان متضرر نشوند تصریح کرد: قیمت‌گذاری شورای رقابت باعث شده تا بازار خودرو دست دلالان باشد.

قائم مقام شرکت سایپا گفت: صورت‌های مالی را در اختیار می‌گذاریم تا نظام قیمت‌گذاری مولفه ها را مدنظر قرار دهد اصلی ترین قربانی این قیمت‌گذاری مردم هستند.

او با اشاره به اینکه امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت) ۶۰۰ خودرو پراید را به قیمت ۳۸ میلیون و ۵۰۰ فاکتور کردیم تصریح کرد: ۱۵۰ هزار خودرو تولید کرده‌ایم که در پارکینگ های خصوصی مردم قرار دارند ،هیچ خودروی بدون پلاک وجود ندارد .

باقری با بیان اینکه پراید مدل ۱۱۱ و ۱۳۲ از مدار تولید خارج شده است ادامه داد:در مورد پراید مدل ۱۳۱ بنا داریم تا همه تعهداتمان را به مشتریان تحویل دهیم و از اواخر تیر ماه  این مدل هم از مدار خارج خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها