کد خبر : 43049

عکس‌های جدید خودرو سایپا شاهین و زمان پیش‌فروش احتمالی

عکس‌های جدید خودرو سایپا شاهین و زمان پیش‌فروش احتمالی

به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها نوبت به پیش‌فروش خودروی جدید سایپا یعنی شاهین رسیده است.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، یکی از محصولاتی که از مدت‌‌ها پیش قرار بود، توسط سایپا تولید و به فروش برسد، خودروی شاهین است. حالا عکس‌های جدیدی از این خودرو منتشر شده و گفته می‌شود به زودی و در هفته‌های پیش رو پیش‌فروش آن آغاز خواهد شد. هنوز از قیمت این خودرو خبری منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود این خودرو در بازه‌ی قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌فروش شود.

دو سال پیش، گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز از محصول جدید خود به نام رهام پرده برداری کرد. این خودرو ایرانی با استفاده از مگاپلتفرم SP100 به تولید رسیده، یک خودروی سدان است که با وزن ۱۲۶۰ و ۱۳۳۰ کیلوگرم در نوع گیربکس اتوماتیک و دستی و با رینگ های ۱۵ و ۱۶ اینچی به بازار عرضه می‌شود. حالا بعد از دو سال رهام با نام شاهین قرار است که پیش‌فروش شود. 

در محصول جدید سایپا، امکانات و ویژگی‌هایی چون فرمان برقی، ترمز اضطراری و ABS، سیستم کنترل پایداری، سانروف، 6 کیسه هوا، ایمنی عابر پیاده، مانیتور نمایش اطلاعات خودرو، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک و موارد دیگر پیش بینی شده است.

شاهین از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو با استاندارد آلودگی یورو ۵ بهره مند است که قرار است تا با دو  گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها